أخر الاخبار

فوتوشوب في كل مكان بدون تنزيل او امكانيات | عدل شغلك او ابد من جديد

تشغيل فوتوشوب بدون تحميل علي اي جهاز في ثواني | دليل كل مصمم

mo3liwa
تشغيل فوتوشوب بدون تحميل  علي اي جهاز في ثواني | دليل كل مصمم 

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اهلا بكم في ما قال جديده   يا اصلي انت مواضيعك محترف وبكل بساطة كثير كثير من الأوقات بتكون انك توصل للفوتوشوب انا محتاج اوصل لفوتوشوب بدون اي مقدمات .

 محتاج تعدل شغلك في ثلاث دقائق من اي مكان دي حاجه بتكون عظيمة جدا ولكن فوتوشوب مش من البرامج الخفيفه ومش من البرامج السهله اللي ممكن تشغله ببساطة يحتاج تنزيل محتاج تفعيل محتاج رام محترم وامكانيات ممتازه عشان يبدا يشتغل بهدوء .


كمان مش كل الاجهزه قادره انها تشتغل فوتوشوب باخر اصداراته بتكون محتاج حل بديل تقدر من خلاله تشغل فوتوشوب 2020 على اضعف الاجهزه ودة صلب مقالتي اليوم


 هنشوف مع بعض طريقة تشغيل فوتوشوب في ثواني من خلال البراوزر المتصفح الخاص بك من خلال الموقع اللي تم شرحه من خلال الفيديو اللي موجود قدام حضراتكم حاليا بدون الحاجة لتنزيل البرنامج .


 الموضوع مش مقتصر على كده كمان انت كمان ممكن تشغل فوتوشوب من خلال الاندرويد الخاص بك بمعنى انت لو تمتلك جهاز اندرويد قوي يقدر يشتغل من خلال المتصفح هتقدر انك تقوم بنفس الخطوات من خلال عرض المتصفح بطريقة سطح المكتب هتقدر انك تتعامل مع جهاز الاندرويد وان كنت انا شايف ان الحاجه دي مرهقه جدا لك مستخدم اندرويد ولكن حل كويس كحل مؤقت اكثر من ممتاز .


 آلية عمل الموقع وفهمه لكل الصيغ الملفات يعني مش بس يكون مقتصر علي بداية مشروع جديد لا كمان هتكون قادر على التعامل مع كل ملفات و الصيغ المدعومة من خلال فوتوشوب مهما كان حجمها كل الموضوع متوقف على سرعة باقة الانترنت عندك كل ما كانت سرعة الانترنت كويسه والبنج ممتاز هتقدر انك تتحكم في البرنامج وكأنة موجود على الجهاز الخاص بيك .


 في اعتقادي ان اساسيات فوتوشوب سي سي 2020 هتلاقيها متوفرة من  من خلال الموقع وده لينك photopea  الموقع ممكن تدخل عليه وتشوف اللي انت عايزه وتبدأ تستمتع بهذا الموقع الاكثر من رائع .


 و لو انت بقا من المصممين والمبدعين والناس اللي انا اعشقهم واحترمهم لاقصى درجه ممكنه فانا اسعد دائما لتوفير كل خبراتي لك كمصمم مبدع عشان يشوف جيل من المصممين والمبدعين بنساعد بعض ناقص درجه ممكنه عشان اقدم محتوى اكثر من رائعة من خلال الرابط ده هتلاقيه مجموعه ضخمه جدا من المواقع المتزايدة بشكل مستمر المختصة بكل ما يخص الصور و مجال التصميم عموما ممكن تشوفها من خلال الرابط ده.

أفضل مواقع | التصميمات | فيكتور |png | الخلفيات Hd | دليل كل مصمم ومبدع


 وطبعا مش بس كده انا مش مهتم بس بمصممين الصور وفوتوشوب لا كمان أبطال المونتاج و صناع المحتوى لهم دور كبير لام كلنا بنحتاج فيديوهات للمونتاج وده رابط افضل مواقع الفيديوهات.دليل كل مصمم |افضل المواقع للحصول على فيديوهات مجانية | قوالب جاهزه للاسم



 لو انت كمان من عشاق الصور المعزوله وبتحب تاخذ الصوره بكل سهوله ومش عايز تدخل على فوتوشوب مش عايز تشتغل على اي من البرامج شرحت لك في فيديو عزل الصور بأقل مجهود موقع من خلاله تستطيع رفع الصور وتعديلها بكل سهوله ممكن تشوفها من خلال الفيديو ده .





 في نهاية المقالة اتمنى ان اكون قد وفقت في مساعده اخواتي المصممين المبتدئين تقبلوني بينكم دمتم فى رعايه الله
ختاما نصلي على النبي محمد
صلى الله عليه وسلم .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-